• nutizie

I benefici di a lente UV420 Blue Cut

lente uv420 taglio blusò lenti apposta chì vi aiutanu à evità o ritardà l'iniziu di a degenerazione maculare ligata à l'età (AMD) assorbendu in ogni locu da u 10% à più di u 90% di a luce blu dannosa chì hè visibile cù alta energia in a gamma di 380 nanometri à 495 nanometri. .uv420 lenti di taglio blu Questu impedisce a tensione di l'ochju, nurmalizà i ritmi circadiani è rende l'ochji più còmode. Queste lenti sò ancu una grande suluzione per quelli chì soffrenu di tensione oculare digitale per via di longu ore di travagliu nantu à l'urdinatori o i dispositi mobili.
Hè una cumminazione unica di un revestimentu anti-riflettente è un filtru blu, chì vi prutege contr'à l'effetti dannosi di a luce High Energy Visible (HEV) emessa da schermi elettronici cum'è tablette, smartphones, computers è TV.lente uv420 taglio bluStu revestimentu speciale impedisce a trasmissione di a luce blu dannosa, mentre chì permette ancu una bona parte di a luce blu benefica chì hè rispunsevule per a produzzione di melatonina, l'hormone di u sonnu. Inoltre, sti lenti ùn interferiscenu micca cù a percepzione di u culore naturali.
U pigmentu chì riduce a luce blu hè in realtà aghjuntu à i lenti prima di u prucessu di casting è ùn hè micca solu una tinta o un revestimentu, facendu i lenti assai più efficaci à bluccà sta luce dannosa cà i vetri anti-glare convenzionali. Queste lenti sò ancu incredibbilmente chjaru senza distorsioni di u culore, facenu ideali per l'usu di ogni ghjornu.
Queste lenti sò ancu dispunibuli in una larga gamma di prescrizioni, da lenti univisioni à lenti bifocali è progressivi è ponu esse persunalizati cù qualsiasi disignu di quadru chì ti piace. Puderanu ancu esse fatti cum'è occhiali di sole senza rimless, culurite o chjaru. Queste lenti sò cunsigliate per quelli chì passanu periudi prolongati in l'internu cù i dispositi elettronici o in a strada, cum'è i cunduttori è i ciclisti chì travaglianu assai prima di a matina (luce bassa) è tardi in u ghjornu quandu hè più luminosu fora.
I studii anu dimustratu chì l'esposizione cuntinua à a luce HEV da i dispositi digitali, in particulare a Luce Blu chì si trova in a banda 415nm-455nm di u spettru, pò purtà à una varietà di prublemi di salute, cum'è l'ochji secchi è a visione sfocata, un risicu aumentatu di degenerazione macular. , mudelli di sonnu poveri, mal di testa è insomnia. In i zitelli, hè ancu pussibule chì questi sintomi ponu cuntribuisce à l'aumentu di a miopia (miopia) osservata da a pandemia di COVID-19. In ogni casu, più ricerca hè necessaria in questu spaziu per stabilisce se l'usu di lenti di luce blu in i ghjovani puderia avè cunsequenze impreviste nantu à u sviluppu di a lunghezza assiale oculare per mezu di u shift di u bastone di Purkinje. Questu hè un prucessu biologicu cumplessu chì hè attualmente sottu investigazione intensa.


Tempu di Postu: Nov-04-2024